18 Kasım 2009 Çarşamba

ÇALIŞMALARIM

2013-2014 7. SINIF PASİFİK YILLIK PLANI



2012-2013 YILI ÇALIŞMALARIM

2012-2013 EĞİTİM -ÖĞRETİM YILI ZÜMRE TUTANAĞI


2012-2013 EĞİTİM -ÖĞRETİM YILI ŞUBE TUTANAĞI


7. SINIF I. YAZILI 

7.SINIF I. YAZILI CEVAP ANAHTARI


8. SINIF I. YAZILI

8. SINIF I. YAZILI CEVAP ANAHTARI


7. SINIF II. YAZILISI VE CEVAP ANAHTARI

 

8.SINIF II. YAZILISI VE CEVAP ANAHTARI

 

I. DÖNEM ÖRNEK PERFORMANS GÖREVLERİ


7. SINIF I. DÖNEM III. YAZILISI


8. SINIF I. DÖNEM III. YAZILISI


7. SINIF II. DÖNEM I. YAZILISI VE CEVAP ANAHTARI

 

8. SINIF II. DÖNEM I. YAZILISI VE CEVAP ANAHTARI



7,8. SINIF II. DÖNEM II. YAZILILARI VE CEVAP ANAHTARLARI

 

8. SINIF TEST


8. SINIF III. YAZILISI

7. SINIF III. YAZILISI


DERS SUNULARI

ANLATIM BOZUKLUKLARI (YENİ)

İSİM

ZAMİR

SIFAT

ZARF

EDAT, BAĞLAÇ, ÜNLEM

FİİL

EK FİİL

FİİLİMSİLER

CÜMLENİN ÖGELERİ

FİİLDE ÇATI

CÜMLE TÜRLERİ

ANLATIM BOZUKLUKLARI

KELİMEDE ANLAM

SES BİLGİSİ

YAZIM NOKTALAMA

EDEBİYAT BİLGİLERİ


GEÇMİŞ YILLARIN SORULARI

6. SINIF I. YAZILI

CEVAP ANAHTARI

7. SINIF I. YAZILI

CEVAP ANAHTARI

8. SINIF I. YAZILI

CEVAP ANAHTARI


6. SINIF II. YAZILI

CEVAP ANAHTARI

7.SINIF II. YAZILI

CEVAP ANAHTARI

8. SINIF II. YAZILI

CEVAP ANAHTARI


6,7,8. SINIF III. YAZILILARI VE CEVAP ANAHTARLARI

BABAMA SELAM SÖYLE

SOL YANIM

SEN SEN SEN

SEVİ


CEBECİ İSTASYONU


ÖLÜM ACI BİR GERÇEK OLSAYDI,
KISA METRAJLI BİR NUMUNESİ OLAN UYKU BU KADAR TATLI OLUR MUYDU?

                                                                                                                       NECDET EREM








 


3 yorum:

öyküm dedi ki...

öğretmenim elinize, yüreğinize sağlık. meslekte 11. yılımı çalışıyorum. bu kadar özenli ve düzgün çalışan,böyle samimiyetle paylaşan meslektaşlarımın olduğunu bilmek gerçekten gurur verici. haddim olmayarak takdir ettiğimi belirtmek istedim.tüm meslektaşlarım adına teşekkürlerimi sunuyorum. saygılarımla

erkan dedi ki...

eyvallah meslektaşım. çok makbule geçti, dokümanların devamını bekleriz.

Adsız dedi ki...

Hocam yeni çalışmalarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz:)

Teşekkürler